آب میوه خوب برای بیماران مبتلا به ESRD و بیماری کلیه Polystic است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آب میوه خوب برای بیماران مبتلا به ESRD و بیماری کلیه Polystic است

همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، اگر بیماران می توانند یک رژیم غذایی مناسب که برای سلامتی آنها مفید خواهد بود داشته باشد. سبزیجات و میوه های تازه بهترین انتخاب، اما می تواند بیمار را انتخاب کنید آب میوه را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود را؟ پاسخ مثبت است.آب میوه طبیعی می تواند منبع خوبی از تغذیه. برای آن است که طعم خوب و به راحتی قابل بلع پس از آن در میان بیماران است. اما همه چیز را تا دو طرف، اگر شما آب آنقدر زیاد است که همچنین کلیه شما آسیب برساند و ایجاد بیماری شما را بدتر.

بیماری های کلیه Polystic یک نوع بیماری ژنتیکی است، اگر یکی از بیماران این بیماری، پس فرزندان خود را خواهد نیمی از این شانس را به آن را دریافت دارند. این آسان نیست برای درمان، بیشتر بیماران می توانند با آن زندگی می کنند، اما می تواند از آن نیست خلاص شدن از شر. بنابراین برای پدر و مادر اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری کودک خود را، شما باید با توجه به هر جنبه ای از او / او پرداخت.

کودکان مبتلا به بیماری های کلیه Polystic و مرحله 5 CKD باید به اندازه کافی آب در زندگی روزانه خود را می نوشند، 4000 میلی لیتر در صورت امکان. اگر فرزند شما می خواهید برای نوشیدن آب میوه، آب لیمو بهترین انتخاب است. اما این به این معنی نیست که آنها می توانند آب های دیگر مصرف نکنید، تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که کنترل حجم آب.

اگر شما هر گونه کمک در درمان ESRD و یا بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، آنها می توانند به شما برخی از توصیه های خوب را به صورت رایگان ارائه می کنند. یا شما می توانید یک پیام را به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی PKD، ESRD، بیماری کلیه Polystic، آب میوه خوب برای بیماران مبتلا به ESRD می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: